Hiba esetén végrehajtandó lépések

Ha nincs internetszolgáltatás...

  1. Győződj meg róla, hogy minden számlád be van-e fizetve! Amennyiben nincs, használd az online számlabefizetési funkciót, amit ide kattintva érsz el!
  2. Olvasd el az alábbi tájékoztatót! (címe: HIBÁK)
  3. Ha számláid is rendezve vannak és a HIBÁK részben foglaltak szerint is kizártál minden ott leírt lehetőséget, akkor hívd a 1245-ös telefonszámot és kérd ügyfélszolgálatunk segítségét vagy vedd igénybe az online hibabejelentés szolgáltatást, amit ide kattintva érsz el!

Tájékoztatunk, hogy a hibaelhárítást 72 órán belül végzik el a műszakis kollégák.
A hibaelhárítás időpontjával kapcsolatban telefonon fogunk keresni Téged.

Egyéb problémák lehetnek: áramszünet, hálózatfejlesztés, stb.

Hibák

Kérjük, hogy a következőket tartsd szem előtt:

  • az antenna kábeleit ne húzd szét,
  • az antennát ne helyezd át,
  • a router jelszavát ne add ki illetéktelen személynek,
  • amennyiben lehetőség van rá, a le- és/vagy feltöltést állítsd lejjebb,
  • felelősen használd a különböző weboldalakat, ne dőlj be a következő kifejezéseknek: "fantasztikus", "hihetetlen", "ilyet még nem láttál" (és hasonlók)!

Fenti pontok be nem tartása az internetszolgáltatás minőségének romlásához vezet.

Amikor az internetelérés során bármilyen hibát tapasztalsz, kérjük, végezd el a következőket:

  • ellenőrizd, hogy az antenna (és a router) áram alatt van-e,
  • ellenőrizd, hogy minden kábel megfelelően csatlakozik-e, ill. a megfelelő aljzatba van-e helyezve,
  • router újraindítása (melynek menete: 1. konnektorból ki, 2. fél percet várni, 3. konnektorba vissza, 4. megvárni, amíg betöltődik az eszköz),
  • antenna újraindítása (melynek menete: 1. konnektorból ki, 2. fél percet várni, 3. konnektorba vissza, 4. megvárni, amíg betöltődik az eszköz),
  • másodszor már ne áramtalanítsd az antennát, hogy a kollégánk láthassa, mi a baj,
  • a router WAN portjába érkező kábelt (ez a kábel az antennához tartozik) csatlakoztasd közvetlenül egy számítógéphez - amennyiben így van interneted, akkor a végpont után van probléma, (megjegyzés: a WAN port az, amelyikből egy darab van, olykor más a színe mint a többinek, az is előfordul, hogy oda van írva, hogy "WAN", és nem pici kerek)!

Végpont utáni problémák forrása lehet:

  • hálókártya meghibásodása,
  • router meghibásodása,
  • router nem megfelelő beállítása,
  • router és számítógépet összekötő kábel/csatlakozó hibája,
  • magas fel- és/vagy letöltés (különös tekintettel a torrentezésre, videó nézésre, DE vírus is okozhatja).

Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy amennyiben az Te eszközeidben van a hiba, akkor 5000 Ft kiszállási díj terheli az ügyfelet. Minden egyéb esetben díjtalan a kiszállás.

További kellemes internetezést kíván a Naracom Ügyfélszolgálata!

Partnereink