Hiba esetén végrehajtandó lépések
Ha nincs internetszolgáltatás...
- Győződj meg róla, hogy minden számlád be van-e fizetve! Amennyiben nincs, használd az online számlabefizetési funkciót, amit ide kattintva érsz el!
- Olvasd el az alábbi tájékoztatót! (címe: HIBÁK)
- Ha számláid is rendezve vannak és a HIBÁK részben foglaltak szerint is kizártál minden ott leírt lehetőséget, akkor hívd a 1245-ös telefonszámot és kérd ügyfélszolgálatunk segítségét vagy vedd igénybe az online hibabejelentés szolgáltatást, amit ide kattintva érsz el!
Tájékoztatunk, hogy a hibaelhárítást 72 órán belül végzik el a műszakis kollégák.
A hibaelhárítás időpontjával kapcsolatban telefonon fogunk keresni Téged.
Egyéb problémák lehetnek: áramszünet, hálózatfejlesztés, stb.
Hibák
Kérjük, hogy a következőket tartsd szem előtt:
- az antenna kábeleit ne húzd szét,
- az antennát ne helyezd át,
- a router jelszavát ne add ki illetéktelen személynek,
- amennyiben lehetőség van rá, a le- és/vagy feltöltést állítsd lejjebb,
- felelősen használd a különböző weboldalakat, ne dőlj be a következő kifejezéseknek: "fantasztikus", "hihetetlen", "ilyet még nem láttál" (és hasonlók)!
Fenti pontok be nem tartása az internetszolgáltatás minőségének romlásához vezet.
Amikor az internetelérés során bármilyen hibát tapasztalsz, kérjük, végezd el a következőket:
- ellenőrizd, hogy az antenna (és a router) áram alatt van-e,
- ellenőrizd, hogy minden kábel megfelelően csatlakozik-e, ill. a megfelelő aljzatba van-e helyezve,
- router újraindítása (melynek menete: 1. konnektorból ki, 2. fél percet várni, 3. konnektorba vissza, 4. megvárni, amíg betöltődik az eszköz),
- antenna újraindítása (melynek menete: 1. konnektorból ki, 2. fél percet várni, 3. konnektorba vissza, 4. megvárni, amíg betöltődik az eszköz),
- másodszor már ne áramtalanítsd az antennát, hogy a kollégánk láthassa, mi a baj,
- a router WAN portjába érkező kábelt (ez a kábel az antennához tartozik) csatlakoztasd közvetlenül egy számítógéphez - amennyiben így van interneted, akkor a végpont után van probléma, (megjegyzés: a WAN port az, amelyikből egy darab van, olykor más a színe mint a többinek, az is előfordul, hogy oda van írva, hogy "WAN", és nem pici kerek)!
Végpont utáni problémák forrása lehet:
- hálókártya meghibásodása,
- router meghibásodása,
- router nem megfelelő beállítása,
- router és számítógépet összekötő kábel/csatlakozó hibája,
- magas fel- és/vagy letöltés (különös tekintettel a torrentezésre, videó nézésre, DE vírus is okozhatja).
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy amennyiben az Te eszközeidben van a hiba, akkor 5000 Ft kiszállási díj terheli az ügyfelet. Minden egyéb esetben díjtalan a kiszállás.
További kellemes internetezést kíván a Naracom Ügyfélszolgálata!